Hotline Spring

Am mai spus deja, că o dată cu lansarea Dacia Spring, a început o „revoluție” de electromobilitate. Deoarece este un model accesibil ca preț, a devenit deja ținta și chiar proprietatea multora. Este vorba de mii de oameni, mai ales acei oameni obișnuiți, simpli fără o pregătire de specialitate care descoperă pas cu pas acest nou ecosistem.

Știu, sunt arogant, chiar nesimțit de arogant, mai ales când e vorba de prostie, dar nu acea lipsă de informație ci acea prostie care vine din lipsa bunului simț de a citi înainte, de a fi politicos în exprimare sau de a scrie corect în limba română atunci când pui o întrebare.

Mai exact, sunt zeci de persoane care pun aceleași întrebări care s-au mai pus deja, dar fără să se obosească să le caute și să le citească. Asta mai pot înțelege… există o avalanșă de informații încăt uneori e greu să găsești răspunsul la întrebarea ta. De ex, pe grupurile de Facebook, există un buton de search, poți căuta după cuvinte cheie și poți urmări comentariile.

Din păcate, administratorul de pe Dacia Spring Oficial pare că nu știe să organizeze postările importante să le facă featured sau să le adauge taguri, ceea ce nu face decât ca informația utilă să rămână haotică. Mai mult de atât, acum nimic nu mai este postat pe grup dacă nu aprobă el personal, ceea ce mi se pare foarte subiectiv, ca atare am încetat a mai face postări informative. De fapt eu vreau să ajut grupul, dar sunt controlat și condiționat??? NU, mulțumesc. Bănuiesc că este totuși bine intenționat și își dă silința.

În al doilea rând, oamenii nu citesc manualul!!! Lucruri elementare sunt descrise în manual, cum funcționează sau cum se utilizează lucrurile la Spring. Cred că 80% din toate întrebările nu ar fi fost puse dacă s-ar fi citit manualul. Eu am oferit atât versiunea electronică, cât și un sumar sub forma Știați că, dar credeți că citește cineva?

În al treilea rând, mă deranjeaază enorm cei care nici măcar nu se străduie să scrie corect românește. Înțeleg că nu știi să cauți un răspuns la o întrebare deja pusă, înțeleg că nu ai citit sau nu ai înțeles manualul dar nici măcar nu poți să te concentrezi și să scrii o propoziție corectă? Aceștia de obicei au și un ton de parcă ești obligat să le răspunzi, că ei sunt stăpâni iar restul trebuie să le răspundă cât mai repede să nu cumva să îi superi.

Fie, pot trece ușor și peste asta, pentru că există oameni mai în vârstă care au uitat gramatica de pe vremea lor, oameni străini care s-au mutat pe la noi și nu stăpânesc bine limba română, etc…dar măcar fii politicos, folosește „vă rog”, „mulțumesc”, „îmi cer scuze”, etc. și lasă aroganța și orgoliile la o parte dacă chiar vrei un răspuns, chiar și dacă ți se răspunde cu aroganță. Scopul tău e să afli răspunsuri, nu să fii deranjat că nu ți s-a răspuns cu umilință.

În concluzie, deși sunt pe acest grupuri câțiva oameni inteligenți, raționali cu care am putut să am o conversație utilă și câțiva oameni politicoși, buni care vorbesc frumos, în rest ai parte doar de comentarii și postări idioate, inculte, arogante, agramate, etc.

Ei bine, Dacia a simțit că există o nouă generație de clienți care nu știu ce e aia kilowat și cum se pornește motorul la o electrică, așa că a înființat un hotline la care poți pune aceste întrebări. Așa că, fie că deții deja sau vrei să îți cumperi o Dacia Spring, nu trebuie decât să suni la 0741 SPRING adică 0741 777 464 iar oamenii de acolo te lămuresc.

https://www.dacia.ro/hotline-spring.html

Programul este Luni – Vineri | 08:00 – 20:00, Sâmbătă | 08:00 – 16:00, cu excepția sărbatorilor legale, este un număr apelabil din orice rețea națională la tarif normal și se pot cere informații legate de disponibilitatea modelului, de livrarea comenzii tale pentru Dacia Spring sau tehnice despre modelul 100% electric Spring.

Voi suna și eu să văd ce știu…plus că nici eu nu le știu pe toate și vreau să le aflu….de exemplu, de ce unele Springuri au inel de centrare dar a mea nu? 🙂


Comments

Lasă un comentariu

Proiectează un site ca acesta, cu WordPress.com
Începe