Scut motor

Dacia Spring cu scut motor.

Chiar dacă e un model urban, iarna, și pe străzile orașului, mașina e expusă la zăpada, gheață, noroi, material antiderapant, etc dar nu există un scut de protecție pentru motor la Spring. Nu știu dacă din rațiuni de cost sau poate există argumente tehnice, deși mă îndoiesc.

Ca atare, într-un parc de dezmembrări din Galați, am reușit să mai recuperăm din piese, pentru că vrem să mai și reciclăm și am găsit un scut de motor aproape perfect.

De ce un scut reciclat? Pentru că un scut auto original este realizat dintr-un material special, incasant, rezistent la coroziune, șocuri, etc. și în același timp este prevăzut cu găuri de aerisire și de scurgere (apă, zăpadă, etc).

Nu am făcut nici o modificare mașinii, nu am dat nici o gaură sau pus vreun șurub. Scutul a fost prins cu coliere metalice de găurile existente iar la partea din față am folosit cele două șuruburi existente.

Poate vor apare pe piață scuturi special construite pentru Spring, sper că și calitative și avantajoase ca preț, până atunci, reciclăm și ne facem treaba.

Scutul este de la un Iveco.

A mai rămas de acoperit și partea mediană, pentru a proteja și cablurile care duc de la bateria de tracțiune la motor.


Comments

7 răspunsuri la „Scut motor”

  1. Salut, bauiesc ca este un Iveco daily. Poți să îmi dai codul piesei? Mulțumesc

    Apreciază

  2. […] Scut motor […]

    Apreciază

  3. […] Deocamdată nu există o soluție oficială pentru acest suport, nici nu știm dacă este permisă de producător, există diverse opinii mai mult sau mai puțin tehnice că poate împiedica răcirea componentelor sau le poate afecta fizic. E acceași problemă ca scutul de motor. […]

    Apreciază

  4. […] iarna este cea are a ridicat altă problemă. Faptul că mașina nu are scut de protecție la motor și este expusă la apă, zăpadă și mai ales materialele antiderapante de pe stradă, de aceea […]

    Apreciază

Lasă un comentariu

Proiectează un site ca acesta, cu WordPress.com
Începe